.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان توزيع سبد رايگان کالاي کارمندان

سرپرست توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به تصویب تأمین اعتبار 300 میلیارد تومانی سبد کالای کارمندان در ماه مبارک رمضان گفت: این مبلغ از خزانه تأمین شده است و سبد کالایی از هفته آینده به طور رایگان در اختیار کارمندان قرار می گیرد.
به گزارش شمال نیوز ،حسن رادمرد در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: عملیات اجرایی تأمین این کالاها آغاز شده است و از طریق تعاونی های کارکنان دولت و فرهنگیان برای کارمندان رسمی ، قراردادی و پیمانی و کار معین ارائه می شود.

وی درباره اینکه توزیع سبد کالایی کارمندان در ماه مبارک رمضان سالهای گذشته هم مطرح شده اما به خوبی اجرا نشده است ، گفت: امسال اعتبار این طرح تأمین شده و با توجه به حجم کار ممکن است همراه با تأخیر باشد اما تلاش می کنیم سریع تر در اختیار کارمندان قرار گیرد و به تنظیم بازار هم کمک خواهد کرد.

رادمرد درباره اینکه چرا این سبد کالایی به صورت پول نقد توزیع نمی شود ، گفت: هدف ما تنظیم بازار است و این سبد هم شامل 10 کیلوگرم مرغ با قیمت 4400 تومان در هر کیلوگرم ، 5 کیلوگرم روغن ، 5 کیلوگرم شکر و 20 کیلوگرم برنج است که تاکنون برنج ، روغن و شکر تأمین شده است و گوشت مرغ هم از محل واردات توزیع خواهد شد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.